Opis zajęć

Body Pump to zajęcia z użyciem sztang i ciężarków, doskonałe uzupełnienie treningu siłowego jak i wytrzymałościowego. Zajęcia świetnie modelujące sylwetkę, poprawiające siłę oraz wytrzymałość mięśni. Zajęcia zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych.

 

BPU (odpowiednio do pierwszych liter skrótu - Brzuch, Pośladki, Uda). Na zajęciach wykonywane są ćwiczenia szczególnie angażują mięśnie brzucha, pośladków, obręczy biodrowej
i kończyn dolnych, dodatkowo korzystnie wpływają na całe ciało. Trening charakteryzuje duża liczba powtórzeń na daną partie mięśni. Można równocześnie podnosić intensywność poprzez zwiększanie obciążenia.

 

Brazylijskie Pośladki to zajęcia głównie ukierunkowane na rzeźbienie ud i pośladków, składa się z 15 minutowej rozgrzewki do skocznej brazylijskiej muzyki, w części głównej wykonywane są ćwiczenia, które wzmocnią i wyrzeźbią twoje uda, a mięśnie pośladków nabiorą pięknych okrągłych kształtów.

 

CROSStrening jest programem intensywnego treningu siłowego i kondycyjnego rozwijającym wszechstronnie sprawność organizmu czowieka, odbywa się na zasadzie treningu obwodowego z wykorzystaniem ruchów funkcjonalnych. Trening jest uniwersalny, dlatego też jest skierowany dla każdego, ponieważ intensywność oraz ciężar można dostosować dla każdego, jak i dla amatora tak i dla wyczynowego sportowca, kobiety czy osoby starszej. Trening się z ćwiczeń kondycyjnych, gimnastycznych oraz siłowych. Podczas treningu rozwijamy nasze ciało wszechstronnie i kształtujemy takie zdolności jak: wydolność krążeniowo-oddechową, siłę, wytrzymałość, gibkość, moc, szybkość, koordynację, zwinność, równowagę i precyzję. Jak każdy trening jest poprzedzony solidną rozgrzewką, sam trening może trwać od 5 do 30 min., trening jest zakończony rozciąganiem.

 

Dancehall fitness class to projekt fitness o charakterze tanecznym. Muzyka prosto z jamajskiej ulicy, ciekawe i proste kroki, niezwykła energia towarzysząca nam przez całą godzinę. Zajęcia składają się z dwóch części, pierwsza to prosta taneczna rozgrzewka, druga to prosty układ taneczny.

 

deep WORK by Robert Steinbacher jest programem atletycznym, prostym i jednocześnie męczącym treningiem funkcjonalnym dla każdego, który jest wyjątkowy i zupełnie inny niż dotychczasowe. Workout składa się z pięciu elementów opartych na zasadzie Ying&Yang, przepływie energii, łączący dusze i ciało według prawa treningu funkcjonalnego. deepWORK™ to skonstruowane ruchy w połączeniu między napięciem i rozluźnieniem, którym towarzyszy również prawidłowy oddech i jego ćwiczenie. Program podlega pięciu żywiołom: ziemia, drewno, ogień, metal i woda. Te z kolei oparte są na różnych źródłach energii, które po zakończonym treningu zostają do końca wyczerpane. Jest to trening do energetyzujący! Zajęcia odbywają się na matach bez butów i bez przyborów.

 

Fit Senior to ćwiczenia dla dojrzałych kobiet, które pragną dłużej wyglądać i czuć się młodo. Regularne ćwiczenia wzmocnią mięsnie, usprawnią układ ruchu i polepszą równowagę, co zmniejszy ryzyko wystąpienia urazów. To świetna profilaktyka chorób serca, zwyrodnień stawów, nadciśnienia oraz problemów z kręgosłupem.

 

FBW Roller (Full Body Workout Roller) ćwiczenia z wałkiem korzystnie wpływają na wzmocnienie i ujędrnienie ciała. Roller (wałek) zalicza się do przyborów niestabilnych, co poprawi Twój balans i wzmocni mięśnie odpowiedzialne za pionową postawę (core). Rolerów podczas ćwiczeń wykorzystuje się na wiele sposobów, ćwiczenia z wałkiem pomagają, wzmocnić i rozluźnić mięśnie, poprawiają mobilność, odpowiednio stosowane zwalczają bóle i przeciwdziałają kontuzjom. Rolując ciało wykonujemy swoisty automasaż co poprawia przepływ krwi, dostarczając w ten sposób substancji odżywczych mięśniom co przyśpiesza regenerację. Masaż podczas rolowania ujędrnia i modeluje ciało oraz wspomaga w zwalczaniu celulitu. Wałek jest urozmaiceniem w ćwiczeniach, a każdy trening pomaga uzyskać lepsze efekty w pracy z ciałem. Rolowanie może być osobną jednostka treningowa, może również być stosowane w ramach rozgrzewki jak i po treningu w ramach wychłodzenia.

 

Jumping Frog (TRAMPOLINY) fitness to innowacyjny program treningowy z wykorzystaniem trampolin, jest doskonałą formą aktywności fizycznej, która daje maksymalną efektywność. Co więcej to połączenie ogólnorozwojowego treningu z muzyką i zabawy. Trening na trampolinach poprawia kondycję, modeluje sylwetkę i wyzwala endorfiny.

 

Kettlebell - ćwiczenia z żeliwnym odważnikiem z uchwytem angażują niemal wszystkie partie mięśni, rozwijajją wszystkie cechy motoryczne, może on zastąpić całą siłownię. Dzięki temu prostemu przyrządowi za jednym zamachem zbudujesz mięśnie, spalisz tłuszcz, poprawisz siłę, sprawność i wytrzymałość.

 

KIDS CLASS zajęcia dla dzieci. Czas trwania zajęć 45 minut. Preferowany wiek 4-8 lat.
Celem ogólnym jest:
-kształtowanie prawidłowego nawyku ruchowego,
-nabywanie ogólnej sprawności fizycznej dziecka,
-poprawa zwinności i szybkości.
-kształtowanie równowagi i stabilności posturalnej,
-fantastyczna zabawa dziecka w grupie.

 

Pilates jest formą powolnych i planowanych ćwiczeń przy uspokajającej muzyce, skierowanych na wzmocnienie czynnego aparatu ruchu ze szczególnym zwróceniem uwagi na mięśnie głębokie (mięsnie dna miednicy, mięsień poprzeczny brzucha i mięsień wielodzielny, szczególnie w odcinku lędźwiowym kręgosłupa). Celem metody jest powiększenie zakresu ruchomości w stawach, usunięcie uporczywych napięć mięśniowych, zniwelować dysharmonie mięśniową oraz wyszczuplić sylwetkę. Wykonując ćwiczenia rozciągające kręgosłupa z pokonywaniem siły grawitacji (elongacja) nieświadomie kształtuje się nawyk prawidłowej postawy ciała. Ćwiczenia mają wiele modyfikacji, od najprostszych do bardziej zaawansowanych. Według założeń Pilatesa, metoda ta przyczyniać się ma do: wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczących.

 

Step & Shape są to intensywne zajęcia z wykorzystaniem danej sekwencji kroków, które jako całość tworzą choreografię. Podstawowe kroki, ich połączenia i kombinacje wymagają stosunkowo dużego zaangażowania mięśni kończyn dolnych. Trening świetnie kształtuje wydolność układu krążeniowego i poprawia kondycję.

 

Projekt Bikini składa się z mocnego interwału, przerywanego ćwiczeniami wzmacniającymi i rzeźbiącymi poszczególne mięśnie. Ćwiczenia są tak dobrane, aby pracował każdy mięsień Twojego ciała. Zajęcia przygotują Twoje ciało do sezonu letniego, a w bikini będziesz wyglądać jak nigdy!!!

 

Tabata to intensywny trening interwałowy, skutecznie pomaga spalić tkankę tłuszczową, oraz poprawić wydolność organizmu. Podczas zajęć: ćwiczymy przez 20 sekund i przez 10 sekund odpoczywamy. Wykonujemy osiem takich serii. W ciągu 20 sekund robimy tyle powtórzeń jednego ćwiczenia, ile tylko jesteśmy w stanie.

 

TBC(Total Body Condition) to jedna z odmian aerobiku polegająca na rzeźbieniu mięśni całego ciała. Pozwala w stosunkowo krótkim czasie ukształtować sylwetkę, przyspiesza metabolizm i spalanie tłuszczu. Główna część treningu to proste układy choreograficzne i pojedyncze ćwiczenia z wykorzystaniem piłek, ciężarków, gum, stepu - wykonywane zarówno na stojąco jak i w pozycji leżącej, odciążającej kręgosłup. Dzięki TBC nie tylko wyrzeźbisz mięśnie i ukształtujesz sylwetkę. Ćwiczenia zwiększają wydolność fizyczną, poprawiają koordynację ruchów, przyspieszają spalanie tłuszczu i poprawiają przemianę materii.

 

Trening personalny (osobisty)  jest to indywidualnie dopasowany trening do potrzeb klienta, przeznaczony zarówno dla mężczyzn jak i kobiet w każdym wieku. Podczas zajęć trener pracuje indywidualnie z klientem biorąc pod uwagę jego wiek, płeć, typ budowy morfologicznej, stan zdrowia, poziom sprawności fizycznej, nawyki żywieniowe i wiele innych wskaźników i zmiennych by określić jego predyspozycje, dzięki, którym podczas treningów najłatwiej i najszybciej osiągnąć wyznaczone cele. Trener nie tylko ułoży plan ćwiczeń dla Ciebie, będzie czuwał nad bezpiecznym ich wykonywaniem, ale również będzie motywował Cię do pracy tak byś się nie poddał i wytrwale dążył do wyznaczonego celu, by Ci to ułatwić dopasuje godziny zajęć w dogodnym dla Ciebie czasie. Podczas pierwszego spotkania jest przeprowadzany wywiad dotyczący Twojego stanu zdrowia, trybu życia, poziomu aktywności fizycznej, nawyków żywieniowych, określamy Twoje cele i ustalamy plan spotkań.

 

TWERK Proste zajęcia choreograficzne kipiące kobiecością, seksapilem i świetną zabawą, skupiające się głównie na ruchach miednicy. Zajęcia te pozwalaja nam poza dobrą zabawą spalić będne kalorie oraz wzmocnić i wysmuklić dolne partie mięśni min. pośladki, uda, a nawet brzuch ;)

 

Zdrowy kręgosłup to specjalny program ćwiczeń przywracających równowagę napięć mięśniowych kręgosłupa, niwelujących bóle. Zajęcia te stanowią świetna profilaktykę w zapobieganiu dolegliwości bólowych w obrębie kręgosłupa. W czasie zajęć wykonywane są następujące ćwiczenia: wzmacniające gorset mięśniowy (mięsnie globalne oraz lokalne), rozluźniające i rozciągające kręgosłup, równoważne, ćwiczenia kształtujące nawyk prawidłowej postawy ciała, oddechowe i relaksujące. Celem jest przywrócenie równowagi mięśniowej poprzez wzmocnienie mięśni osłabionych, rozciągniecie skróconych i rozluźnienie napiętych, mobilizacja kręgosłupa, nauka poczucia własnego ciała, wyrobienie umiejętności wykonywania ćwiczeń we własnym zakresie, nauka prawidłowego oddychania.

 

Zumba to innowacyjny system fitness, który poprzez świetną zabawę do energicznej muzyki, kształtuję sylwetkę i kondycję. Wykorzystywane są tu kroki taneczne, które łączy się w proste kombinacje, jako całość tworzą łatwą do przyswojenia dla każdego choreografię.